הקפאת מנוי במערכת המוצרים צריכה להעשות מתאריך ביטול המנוי בפועל ולא לפני כן, גם אם מדובר בלקוח שעדיין לא חוייב במערכת המוצרים.
אין לשנות את הסטטוס של המוצר למוקפא כיוון שאז הוא מוקפא מתאריך תחילת המנוי שלו. יש ללחוץ על הלינק “יצירת תאריך תוקף חדש” ואז לרשום את תאריך הביטול ובתיבת הבחירה “סטטוס” לשנות מפעיל למוקפא.
הסיבה – חשוב לנו לדעת את תאריך הביטול של המוצר, ואם מדובר במוצר שכבר חוייב אזי לצורך חישוב הסכום שצריך לזכות את הלקוח.
(נצפה סה"כ 7 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

