תסריט שיחה לחידוש מנוי:
שלום “שם לקוח” מדברת “שם עובדת” מחברת טיים וואטש..
אני מתקשרת מאחר ותוקף המנוי שלך מסתיים בימים הקרובים וכדי שתוכל להמשיך לעבוד עם המערכת
אני רק צריכה את אישורך הטלפוני לחידוש המנוי באותם תנאים ומחיר.
ואז אחרי שהלקוח מאשר:
רציתי לוודא איתך לגבי כרטיס האשראי – את החידוש אני עושה עם אותו כרטיס אשראי שנעשה בשנה שעברה שמסתיים ב-[להגיד ללקוח את 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי], בסדר ?
התנגדויות וטיפולן
- אני משלם יקר אצלכם ואני יודע שיש מתחרים זולים יותר.
תשובה להתנגדות:
“שם לקוח” יש הרבה חברות בשוק שמציעות פתרון נוכחות, יחד עם זאת אתה מכיר ויודע שהמערכת שלנו מקצועית ויעילה ובזמן אמת תמיד יש לך שירות שמלווה אותך.
למעשה המחיר היה אמור לעלות אבל מאחר ואתה לקוח ותיק שלנו החלטנו שלא לייקר לך את המנוי..
- אני רוצה הנחה:
תשובה להתנגדות: המחיר שאתה משלם הינו מחיר נמוך לכתחילה והערך שאתה מפיק מהמערכת שלנו עולה עשרות מונים מהתשלום שכן בזכות המערכת שלנו אתה נהנה מדיוק בדיווחים של של העובדים
וזה חוסך בין 3%-7% מעלויות השכר.
- אני לא משתמש במערכת שלכם בכלל:
2 שאלות שנשאל את הלקוח: מה הייתה הסיבה שרכשת מאיתנו פתרון נוכחות?
הלקוח יענה:
- רציתי לעמוד בדרישות החוק
- רציתי לחסוך בעלוית
- לא זוכר.
מה הסיבה שהיום אתה לא משתמש במערכת?
- אין לי עובדים (כאן חשוב לשים לב שיתכן ויש לו עובדים שהוא לא מדווח עליהם כי הוא סובר שהוא לא חייב בדיווח עליהם כגון עובדים גלובליים)
- לא הצלחתי להטמיע את הפתרון בחברה
- טכני: רכשנו אבל לא היה לי לאיפה לחבר את השעון/ סיבה טכנית אחרת
תשובות לאי שימוש במערכת:
- א. אם אין לו עובדים כלל, אכן הפתרון לא ישים עבורו
ב. במידה וכן יש לו עובדים:”שם לקוח” חשוב לי שתדע שתיקון לחוק 24 דורש שלכלל העובדים בחברה יהיה דיווח נוכחות מסודר (לא אקסל)
- לקוח שלא הצליח להטמיע את המערכת יש לרדת איתו לשורש הבעיה ולהבין מדוע: במידה ועובדים מסרבים לדווח יש להדגיש חובת דיווח וללמד את הלקוח להפעיל תזכורות ודיווחים על העובדים.
בנוסף צריך לחזק את ידיו של הלקוח ולהסביר לו שחוסר דיווח נוכחות עקב בעיית הטמעה לא פותר אותו מדרישות החוק ומשרד התמ”ת אוכף וקונס חברות על כך.
ובנוסף יש לנו מסמך לגבי עובדים שלא מדווחים – אפשר לשלוח ללקוח
- צריך להבין מה הבעיה הטכנית ולמצוא פתרון/להיעזר במנהל המכירות. כאשר הרעיון הוא לתת ללקוח את ההרגשה שאנחנו כאן לעזור לו עם פתרון הדיווח ותמיד לזכור שהוא לא סתם רכש שעון/ מודול דיווח.

