טיפול ראשוני בפניה של לקוח להגדלה / הקטנה
שימו לב,
להלן נוהל לגבי הטיפול שיש לבצע כאשר לקוח פונה אלינו לבצע הגדלה / הקטנה של חבילת המנוי שלו (מספר העובדים):
א. יש לבדוק מי הלקוח – במידה וזה לקוח של אחד המתלים ותאריך הצטרפות של הלקוח מתחת לשנה, יש להעביר פניה זאת למת”ל הרלוונטי. במקרה כזה המת”ל ימשיך את הטיפול בהגדלה / הקטנה מול הלקוח. את הבדיקה הזו יש לבצע במערכת המוצרים.
ב. במקרה שבו הלקוח אינו משויך למת”ל ספציפי או שעברה שנה מאז ההצטרפות של הלקוח – איש השירות שקיבל את השיחה יטפל בהגדלה / הקטנה של הלקוח, בהתאם לנוהל של הגדלה / הקטנה.
בברכה
יובל
(נצפה סה"כ 5 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

