- לקוח קיים פונה לצורך הגדלת חבילה/ רכישת שרות חדש
- ראשית יש לבצע בדיקה במערכת לוודא כי ללקוח לא קיים חוב
- שימו לב!!!! חשבונית פתוחה אינה בהכרח מוכיחה כי יש חוב ללקוח, יש לבדוק מהו אמצעי התשלום המעודכן ללקוח – במידה ומעודכן לו שיק/העברה בנקאית יתכן ומדובר בחשבונית השוטפת יש לבדוק! כולל מאיזה תאריך החשבוניות (אם מדובר בחשבונית שוטפת ועבר יותר משוטף + 60 אזי מדובר בחוב).
- במידה ולאחר כל הבדיקות נמצא כי ללקוח קיים חוב אשר לא שולם – אין לבצע הגדלה ו/או הוספת שירות חדש עד לתשלום המלא של החוב
(נצפה סה"כ 5 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

