הקמת לקוח חדש במערכת
יש משמעות גדולה מאוד בעייני הלקוחות מתי הם מקבלים את המוצר שהם רכשו (חווית קניה). תחשבו – כאשר אתם קונים מוצר חדש, אתם בדרך כלל רוצים אותו עכשיו!
זה נכון גם כשהם רוכשים מודול דיווח ומעוניינים כבר להתחיל לעבוד על המערכת ונכון שבעתיים כשמדובר בשעון ונוסף ללקוח המתנה של זמן המשלוח וכו’.
בכדי שלקוח חדש יוכל לעבור הדרכה על המערכת וגם בכדי שנוכל לחייבו, הלקוח מוכרח להיות מוקם במערכת כמה שיותר מהר.
לכן החל מה-11.1.2017, לקוח חדש צריך להיות מוקם תוך 24 שעות מרגע שהוא מונח בסטאנד (בתחילת חודש אפשר לחרוג מ-24 שעות בימי העומס).
המת”ל ירשום על גבי טופס הצ’ק ליסט של ההזמנה את השעה בה הוא שם את הטופס הסטאנד.
על השירות להתנהל באופן אחראי ועצמאי ולרוקן את הסטנד בכדי שלא יווצר עומס מיותר, וללקוחות תשמר חווית הקניה.

