כאשר לקוח אינו מוכן לשלם / לא עונה, אזי אחרי שאנו מנסים להשיג אותו מספר רב של פעמים + שולחים לו התראות גביה דרך מערכת המוצרים (כולל התראה לפני ניתוק) + מסמנים במערכת המוצרים שיש לו חוב בכדי שתופיע ללקוח הודעה על החוב כאשר הוא נכנס למערכת, יש לפעול לפי הנוהל הבא:
- מקבלים את אישור רונן להקפאה.
- לא מבטלים ללקוח את החשבונית.
לאחר שרונן מאשר:
- מקפיאים את החברה ב-Timewatch וחוסמים את כל המשתמשים של הלקוח במסך ניהול משתמשים.
- בברק – רושמים הערה במעקב גביה + בחלונית הערות הראשית בכרטיס הלקוח, בנוסח הבא:
****** הלקוח הוקפא ביום X עקב חוב. צריך לשלם לפני מתן שירות. לא לתת שירות *******”
במידה ולאחר מכן הלקוח משלם את החוב, יש לבצע את הפעולות הבאות:
- בברק – לעדכן במעקב גביה שהלקוח שילם. ולמחוק את ההערה בחלונית ההערות הראשית בכרטיס הלקוח.
- לבטל את ההקפאה של החברה ב-Timewatch ולבטל את החסימה את כל המשתמשים של הלקוח במסך ניהול משתמשים.
—– סוף נוהל —–
(נצפה סה"כ 9 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

