בנוהל הבא יובהר כיצד יש לנהוג עם לידים וטיפולם וכן שייכות ליד למתל/שייכות לקוח קיים שרוכש מוצר חדש.
ככלל: הלידים אינם שייכים לאף מת”ל
תפקיד המת”ל הינו לקבל ליד ממנהל המכירות ולטפל בליד עד לסגירת עסקה עם הלקוח ובשלב הבא טיפולו השוטף בלקוח – העמקת הקשר עם הלקוח, זיהוי צרכים נוספים ומכירה של מוצרים נוספים.
בכדי שמתל יהנה מעמלות עבור ליד שניתן לו לטיפול על המתל לבצע מספר דברים:
המתל יהיה בקשר רצוף עם הלקוח והקשר יהיה מתועד בצורה ברורה בתוכנת הCRM.
המתל ישמש כאיש קשר ללקוח ויעזור ללקוח עם דרישותיו והפניה לשירות (במידת הצורך) וסגירת מעגל פניית לקוח.
(נצפה סה"כ 8 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

