נוהל זה מסכם את המצב שבו לקוח שלא היה מעוניין לחדש שירות ואחריות או רק שירות ולאחר תקופה מסויימת התקשר בכדי לקבל שירות/שירות+אחריות על השעון שלו.
ככלל צריך להפריד בין 2 מצבים:
- שעון של I CLOCK
א. הלקוח מעוניין לעשות רק שירות שנתי.
ב. הלקוח מעוניין לעשות אחריות וגם שירות שנתי
א. במידה והלקוח לא היה באחריות ושירות מספר חודשים והוא מתקשר בכדי לקבל שירות על השעון יש לחייב אותו בקריאת שירות בסך 290 ש”ח + מע”מ. לחלופין יש להציע ללקוח לעשות שירות שנתי בסכום של 280 ש”ח + מע”מ וזאת מהרגע שלא היה בשירות ועד סוף השנה הקרובה. לדוגמא: במידה והלקוח לא היה בשירות מה1.1.16 והוא התקשר לקבל שירות על שעון בתאריך 22.03.17 אזי יש לחייב את הלקוח על כל שנת 2016 ע”ס 280 +מע”מ ובנוסף תשלום של שנת 2017 עד לתאריך של סיום תקופת המנוי של השנה הזו.
ב.החזרת אחריות לתוקף אפשרית אך ורק במידה ולא חלפו 90 יום ממשלוח החשבונית לחידוש אחריות ושירות ובתנאי שיש ללקוח תקופת צינון של חודשיים מרגע החידוש בפועל.
2. שעון של לומן
מאחר ואנחנו מנסים לצמצם את השימוש של הלקוחות בשעונים של לומן ולהעבירים לשעוני ICLOCK , אין אפשרות לחדש אחריות של שעון לומן, ניתן להציע רכישה של שעון ICLOCK במקום.
*מה זה תקופת צינון?
תקופת צינון מאפשרת ללקוח לחזור לאחריות על השעון ומאפשרת ל-TW חודשיים שבהם אנו מוודאים שהשעון במצב תקין. בתקופת הצינון הלקוח משלם עבור האחריות אבל במידה והשעון מתקלקל בתוך תקופת השעון הלקוח לא יהנה מאחריות בפועל. האחריות תכנס לתוקף רק בתום החודשיים במידה והשעון יפסיק לפעול (לאחר שתמו החודשיים).

