החל מ02.07.17 על המתלים להשיג את המייל הרלוונטי של הנהלת החשבונות למשלוח חשבונית.
המטרה כמובן שהחשבוניות יגיעו למי שמשלם, ולא למי שסגר את העסקה (לא תמיד אותו אדם) ויקצרו את תהליך הגביה וייעלו אותו.
יש לבצע את האמור להלן לאחר סגירת העיסקה ולאחר שצוות השירות הקים את הלקוח:
- השירות מחזיר את הטופס למכירות בכדי לעשות הדרכה.
- במעמד ההדרכה המתל יעדכן את המייל ברובריקה ב”ברק” בהערות מייל ואיש קשר בהנהלת החשבונות.
- כאשר הטופס חוזר לשירות בכדי להוציא חשבונית ללקוח – על השירות להעתיק את המייל ואיש הקשר לתוכנת המוצרים – לפרטי המוצר בשדות הרלוונטיים.
(נצפה סה"כ 6 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

