אנחנו משקיעים הרבה מחשבה, כסף וזמן בכדי שיגיעו אלינו לידים מלקוחות פוטנציאליים. לכן, הטיפול בכל ליד צריך להיות משמעותי במטרה להפוך את הליד ללקוח פעיל. הטיפול בלידים, אשר מבוצע ע”י מנהל תיק הלקוח, הוא חלק עיקרי של מערך מחלקת המכירות.
מטרת נוהל זה להסדיר ולהבהיר מי ראשי לטפל בליד (למי הוא שייך), כולל במקרים שבהם עבר זמן מאז שהתקבל הליד, וזאת בכדי ליצור שקיפות ובהירות בנושא זה.
הליד שייך למנהל תיק לקוח כל עוד הוא עונה על כל התנאים הבאים :
- כאשר ישנה פעילות פתוחה של מנהל תיק הלקוח, ונעשתה פעילות FU משמעותית עבור הליד.
- כאשר יש תיעוד בברק להמשך פעילות עתידית בליד.
הליד עובר לכלל החברה בתנאים הבאים:
- כאשר אין פעילות FU פתוחה.
- כאשר ישנה פעילות פתוחה, והמנהל תיק לקוח לא יצר קשר עם הליד עד 3 חודשים אחורה.
יחד עם זאת ועל אף האמור לעיל, יתכנו מקרים חריגים. כל מקרה מיוחד יידון לגופו ותבוצע החלטה בהתאם לשיקול דעת המנהל לגבי השייכות של הליד.
—– סוף נוהל —–
(נצפה סה"כ 4 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

