נוהל 8 בבוקר:
מטרת הנוהל להסדיר דרכי פעולה מהשעה 08:00 ועד ל08:30
בכדי שנוכל לעבוד בצורה יעילה ונכונה ישנם מספר משימות שאנו עושים
חלקן אישיות וחלקן צוותיות :
משימות צוותיות
- יש להמיר את הטלקולים שמתקבלים במייל לטיקטים ולאחר מכן יש להתקשר ללקוחות החל מהשעה 08:15 ועד 08:30 (לא להשאיר לשעה 8:30 כיוון שזו השעה שהמוקד נפתח וצפויות להגיע שיחות נוספות)
על כל אחד מחברי הצוות להיכנס למייל ולהמיר לטיקטים.
- בשלב הבא אחראי טלקולים (יקבע בהמשך) יחלק את השיחות לצוות במטרה למנוע בלבול / שיחות כפולות והתייעלות.
משימות אישיות:
- כל אחד מהנציגים יעלה שעון חדש ויוריד את השעון שהועלה יום לפני (סה”כ כ20 דקות )
במידה ויש במלאי 20 שעונים ומטה על כל נציג להעלות 2 שעונים עד שנגיע ל30 שעונים ואז ניתן לחזור להעלאת שעון אחד
- כל נציג בצוות ידפיס “שירות מהיר” שלו – זאת בכדי לתכנן את זמנו על מנת לתת מענה ללקוחות שדורשים טיפול/חזרה ללקוח. חובה לעבוד עם הברק ולא עם פתקים. הסיבה לכך היא שבמידה וחבר צוות לא מגיע לעבודה (חופש, מחלה וכו’), הנציג שבודק את הפעילויות של הנציג שנעדר מהעבודה יוכל להמשיך מהיכן שאותו נציג הפסיק וכו’
(נצפה סה"כ 16 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)


יום
פתיחת יום