צוות יקר:
שמתי לב שלא פעם אני מקבל טופס ביטול על אותו לקוח מספר פעמים…
זה קורה כי הלקוח יוצר קשר ומבקש לבטל ואז שוב מתקשר ושוב מבקש לבטל או לחלופין שולח מייל ביטול..
כיום אין נוהל מסודר או פעילות כלשהי בברק שמעידה שאכן הלקוח התחיל תהליך ביטול מנוי.
כדי ליישר קו וכדי שלא תכינו תפסי ביטול כפולים:
אבקש שכאשר לקוח פונה לגבי ביטול מנוי יש לפתוח בברק פעילות בשם “ביטול מנוי”
תחת הפעילות הזו ניתן להכניס את כל ההתקשרויות עם הלקוח בנושא הביטול כולל מייל ביטול.
המטרה היא שכאשר לקוח פונה לבטל מנוי, יש לחפש פעילות ביטול מנוי ולוודא שאין כזו כבר.
במידה ויש יש לעדכן שלקוח יצר קשר בשנית ובמידה ואין יש לפתוח פעילות זו והעביר לי טופס ביטול
עדכון לנוהל פתיחת פעילות ביטול מנוי בברק. לאחר שפותחים את הפעילות בברק. יש לשייכה לאשר כמשימה פתוחה.

