להלן הסבר לגבי מה כולל תשלום עבור שירות ואחריות לשעון ומה כולל תשלום עבור אחסון וגיבוי – וזאת לגבי שעונים שלנו (אייקלוקס):
אחסון וגיבוי
זהו תשלום חובה שהלקוח חייב לשלם בכדי שהנתונים יגיעו מהשעון למערכת שלנו ובכדי שהלקוח יוכל להשתמש במערכת, וזה כולל גם גיבוי של הנתונים.
אם הלקוח לא משלם עבור אחסון וגיבוי אזי העובדים עדיין יכולים לדווח בשעון (הלקוח רכש את השעון ולכן הוא שלו), אבל הנתונים לא יגיעו למערכת.
שירות ואחריות לשעון
מדובר בתשלום רשות. התשלום עבור שירות ואחריות מקנה ללקוח את הדברים הבאים:
- אחריות לשעון במקרה של כשל בשעון.
- שירות בקשר לשעון, כולל:
- תקלת תקשורת בשעון (כולל כאשר הנתונים לא עוברים מהשעון למערכת)
- העברת עובדים מהמערכת לשעון
- כל דבר שקשור לתקשורת בין השעון למערכת.
לקוח שלא מחדש שירות ואחריות לשעון אינו זכאי לקבל את השירות האמור לעיל (וזאת גם אם שילם עבור אחסון וגיבוי).
לדוגמא – אם הלקוח מתקשר שאין תקשורת בשעון, נתונים לא עוברים מהשעון וכו’.
כאשר מחדשים ללקוח שירות ואחריות, חשוב להדגיש נקודה זו בפני הלקוח (ולהזכיר לו ששירות חד פעמי עולה 290 ש”ח + מע”מ)!
שימו לב – האחריות אינה חלה במקרים הבאים:
- שבר, שריפה, פגיעה בזדון, נפילה, מכה, פגיעת ברק, נחשול מתח, חשיפה ישירה לשמש, לגשם.
- חדירת נוזלים, פגיעה של בעלי חיים, טלטול.
- תפעול ואחזקה שלא בהתאם להוראות לסה ויז’ן בע”מ.
- תקלה ו/או נזק כתוצאה מתיקונים שנעשו שלא ע”י לסה ויז’ן בע”מ וללא אישורה (לרבות שינוי בספק הכח (שנאי), שינוי / חיתוך הכבל של ספק הכח).

