כאשר חברה מוקפאת במערכת (במסך עדכון פרטי חברה, בשורה “סטטוס” בוחרים “מוקפא”): המשמעות היא שהעובדים לא יכולים לדווח נוכחות, והמשתמשים במערכת (המעסיק) לא יכולים לעדכן נוכחות של עובדים (כניסות / יציאות / סיבות העדרות), אבל המשתמשים יכולים להמשיך להפיק ולצפות בדוחות.
כאשר משתמש חסום (במסך עדכון פרטי משתמש, בשורה “סטטוס” בוחרים “חסום”), זה אומר שהוא בכלל לא יכול להכנס למערכת – הכוונה ספציפית לאותו משתמש שחסום.
המסקנה – כאשר אנחנו רוצים שהחברה לא תוכל לעדכן נוכחות וגם לא לצפות בדוחות (למשל עקב אי תשלום חוב), יש לבצע גם הקפאה של החברה וגם לחסום את כל המשתמשים של החברה, כולל משתמש/ים מייצג/ים באם קיימים.
(נצפה סה"כ 13 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

