להלן נוהל בנושא הגנת הפרטיות – מסירת פרטים ללקוח.
בשום אופן ובשום מקרה אין למסור ללקוח (איש הקשר של הלקוח) פרטים על לקוח אחר ו/או עובדים של לקוח אחר.
בשום אופן ובשום מקרה אין למסור לעובד של לקוח (שאינו איש הקשר של הלקוח) פרטים על עובדים אחרים של הלקוח או פרטים על לקוח אחר.
אנחנו לא מוסרים ללקוח/עובד פרטים של לקוח/עובד אחר שהוא אינו רשאי לדעת אותם אלא אם כן יש לנו הסכמה של אותו לקוח / עובד למסור את הפרטים הללו.
בכל מקרה של ספק – יש לשאול את המנהל.
להלן דוגמא אחת (יכולות להיות כמובן הרבה דוגמאות אחרות):
לקוח מתקשר שהוא מנסה לשמור את פרטי העובד והוא מקבל מהמערכת הודעה שמספר הטלפון הסלולרי כבר קיים במערכת.
אנחנו בודקים ומסתבר שאותו עובד כבר רשום עם מספר הטלפון הזה אצל לקוח (מעסיק) אחר.
יתכן שאותו עובד כבר לא עובד אצל המעסיק השני (שזה בדרל כלל מה שקורה) אבל גם יתכן שהעובד עובד אצל שני המעסיקים.
אנחנו בודקים האם העובד עדיין מדווח אצל המעסיק השני וגם מה שיטת הדיווח (למשל אם הוא מדווח משעון / אינטרנט אזי אין חובה ברישום המספר הסלולרי של העובד.
במקרה שהעובד כבר לא עובד אצל המעסיק השני ו/או אין לו דיווחים – אנחנו מתקשרים למעסיק השני ובודקים האם אפשר להוריד את המספר הסלולרי מכרטיס העובד. ואז חוזרים ללקוח הראשון ומעדכנים אותו שהוא יכול לשמור את מספר הטלפון הסלולרי של העובד.
חשוב ביותר – בשום שלב אנחנו לא אומרים לאף אחד מהלקוחות מי הלקוח השני או כל פרט אחר לגבי הלקוח השני.

