הבעיה:
לקוח מתקשר שיש תנועות שעובדים דיווחו בשעון הנוכחות הפיזי אבל התנועות לא קיימות במערכת.
פתרון אפשרי:
כאשר השעה של השעון משתנה לשעה עתידית (למשל עקב הגדרת איזור זמן לא נכון וכו’),
אזי בבסיס הנתונים של כל שעון יש את הזמן של הנתון העדכני שהגיע מהשעון (והוא היה זמן עתידי) ולכן כל תנועה שהיא ישנה יותר (מגיעה אחרי שהשעה בשעון כוונה לשעה הנכונה) מגיעה לטבלת הגיבוי בשרת iclocks.timewatch.co.il אבל תנועות הנוכחות לא עוברות לחברה עצמה.
התנועות יתחילו להגיע למערכת כאשר הדיווחים יעברו את הזמן העתידי שהיה בטעות בשעון.
לדוגמא:
אם הזמן הנוכחי הוא 10:00 ובטעות השעון היה מכוון לשעה 16:00 ובוצע דיווח נוכחות בשעה 16:00, ואז השעון שוב כוון חזרה לשעה 10:00, אזי כל תנועות הנוכחות שידווחו בשעון משעה 10:00 ועד 16:00 יגיעו לטבלת הגיבוי בשרת אייקלוקס אבל לא יעברו למערכת טיים ווטש.
תנועות שידווחו אחרי 16:00 כן יגיעו למערכת.
אם רוצים לשחזר את התנועות שהגיעו מ-10:00 עד 16:00 אזי יש לעשות את זה בשרת אייקלוקס דרך תפריט אדמיניסטרטור -> שחזור תנועות שעון מטבלת גיבוי.
פתרון נוסף: בדוגמא לעיל, אם עדיין לא הגיע השעה 16:00, ניתן לפנות לרונן בכדי שיאפס בבסיס הנתונים של השעון את הנתון של הדיווח האחרון.

