להלן נוהל שינוי / עדכון / חיוב הוראת קבע כרטיס אשראי והוראת קבע בנקאית.
- צוות המכירות- במידה ויש לקוח שבוחר בהוק כ”א או בנק עם בקשה מיוחדת/הגבלה נא לעדכן במייל את אחראית ההוקים (יסמין) ובנוסף לתעד בברק.
- צוות השירות- לאחר כל שינוי/ עדכון/ חיוב של לקוח אשר מעודכן אצלו הוק כ”א/ הוק” בנק, בנוסף לעדכון בברק יש לשלוח מייל בנפרד לאחראית הוקים עם הפרטים.
דוגמא: לאחר שנה, מגיע הזמן לחדש מנוי ולקוח שמעודכן לו כרטיס אשראי, משנה את אמצעי התשלום להוראת קבע כרטיס אשראי כדי שזה לא יתפוס לו מהמסגרת, בטעות הנציגה שמטפלת אינה מעדכנת מחזור לחיוב חודשי- 1 ומשאירה את זה שנתי- 12 חודשים. מי שאחראית הוקים תראה בדוח סכום לתשלום שנתי ואם היא לא תשים לב היא עלולה לחייב את הלקוח על כל הסכום בתשלום אחד. ברגע שמעדכנים את אחראית ההוקים, גם יוצר מודעות אצל הנציג המטפל לבדוק את עצמו לפני שמעדכן אותה וגם דורש מהאחראית הוקים לבדוק את השינוי שנעשה וכך יש יותר סיכוי למנוע טעויות.
(נצפה סה"כ 8 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

