להלן דגשים בנגע להקמה וטיפול בטפסים:
- הקמת לקוח חדש – יש לוודא כי פרטי הלקוח בטופס (החתום ע”י הלקוח) הינם זהים גם בברק (שם הלקוח, כתוב , עיר, ח.פ, אימייל, שם איש קשר וכו’). במידה ויש חוסר פרטים בברק – יש להחזיר את הטופס למת”ל המטפל.
יש לדאוג להקים את הלקוח בשם זהה בכל מערכות המידע שלנו.
- סריקת הטופס – יש לוודא שהמת”ל ביצע סריקת הטופס לברק ללא אמצעי תשלום (אסור שיהיה בטופס את פרטי כרטיס האשראי) – במידה ונסרק עם אמצעי תשלום – יש להחזיר את הטופס למת”ל מטפל.
- לקוחות שמעוניינים לשלם בהו”ק מס”ב – יש לדאוג לקבל את פרטי הבנק מייד לאחר ההדרכה (ולבקש הרשאה לחיוב ללא הגבלת סכום , על מנת למנוע החזרי חיוב וכתוצאה מכך חיוב לקוח בגין החזר מס”ב בעלות של 21 ₪ +מע”מ) – במידה ואין פרטי חיוב הטופס יוחזר למת”ל.
- לקוחות המעוניינים לשלם בהו”ק כ”א / הו”ק מס”ב – יש להקים את הלקוח עם מועדי החיוב הרצויים , אך לא לחייבו בפועל (הוק מס”ב 14 לחודש / הוק כ”א לקוח שעבר הדרכה בין 1-15 – יחוייב ב-15 לחודש, לקוח שעבר הדרכה ב-16-31 יחוייב ב-30 לחודש).
-
- לאחר הקמת הלקוח – אין לזרוק את הדף עם פרטי התשלום עד לביצוע חיוב לקוח , אלא להחזירו לקלסר עד למועד חיוב.
-
- כמו כן, יש לשים לב כשלקוח מעוניין בהו”ק כ”א – לבחור באמצעי התשלום הו”ק כ”א ולא כרטיס אשראי.
- בתיעוד בברק – תחת סטטוס גביה – יש לציין כי עודכן ללקוח אמצעי תשלום X עבור מודול X במחיר Z לחודש+ מע”מ (אין לרשום “לקוח חוייב”)
רונן
(נצפה סה"כ 8 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

