להלן חידוד לנוהל פתיחת טופס הביטול:
במידה ולקוח מתקשר לקש”ל / ריקי ומבקש לבטל מנוי , נפתח קובץ בדיגיטל ומועבר לאשר.
במידה ומת”ל מקבלת שיחה לביטול של לקוח, עליה להעביר מייל לאשר שיטפל במוצרים של הלקוח ולאחר מכן היא פותחת טופס ביטול.
בכל מקרה, בכדי למנוע כפילויות של קבצים במערכת:
כל מי שפותח טופס ביטול דיגיטלי, צריך לבדוק במערכת הטפסים (תפריט טפסים -> תצוגות) שלא קיים ללקוח טופס ביטול קודם
(נצפה סה"כ 7 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

