בהמשך לשיחה שלנו על פתיחת טפסי ביטול של לקוחות
אז כפי שאנחנו יודעות, לקוח שמתקשר אלינו ומבקש לבטל, ייפתח לו טופס ביטול במיידי
בקשה של ביטול לקוח שמועבר אלינו דרך קישורית אנחנו ננהג בדרך הבאה:
- ניצור קשר עם הלקוח טלפונית, נוודא בשיחה קצרה שהוא אכן ביקש לבטל. במידה והלקוח באמת רוצה לבטל, נאמר לו ‘ בסדר גמור, אני דואגת להעביר את בקשתך לטיפול’
- בשלב הזה נפתח טופס ביטול
הרעיון הוא להימנע מפתיחת טפסי בטול ללקוחות שזרקו לאוויר, ‘אני רוצה להתנתק’ , רק כי נציגה הרגיזה אותם
(נצפה סה"כ 4 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

