שלום לכולם,
בהמשך לבקשה של לקוחות ולבקשות שלכם, בצענו שינויים, החל מהיום (12.4.20), לגבי מסך של תזכורות ודיווחים – רמת עובד וסניף.
כאשר פותחים את מסך תזכורות ודיווחים בכל אחת מהלשוניות (דיווח כניסה יציאה, דיווח העדרות, חתימה על דוח נוכחות):
- ברשימת העובדים יופיעו כל העובדים הפעילים בחברה (עד לתיקון שבוצע הופיעו רק עובדים שטרם הוגדרה להם תזכורת מה שעשה את כל העסק של ההעתקה למורכב). כאשר מעתיקים לעובד שכבר היתה לו הגדרה אזי הוא ידרוס את ההגדרה הקודמת.
- ברשימת הסניפים / מחלקות / תפקידים – יופיעו כל הסניפים / מחלקות / תפקידים שהמשתמש מורשה לגשת אליהם (בהתאם לקבוצות משתמשים שהוא משוייך אליהן באם משוייך). גם כאן, עד לתיקון שבוצע הופיעו רק סניפים / מחלקות / תפקידים שלא הוגדרו להם תזכורות.

- שימו לב – כל לשונית (דיווח כניסה יציאה / דיווח העדרות / חתימה על דוח נוכחות) עומדת בפני עצמה (זה היה קיים גם לפני התיקון). כלומר כאשר מעתיקים תזכורות ודיווחים באחת הלשוניות (למשל דיווח כניסה יציאה) זה לא משפיע על השתיים האחרות (בדוגמא שלנו: דיווח העדרות וחתימה על דוח נוכחות)
(נצפה סה"כ 3 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

