מה עושים במקרה שלקוח מעוניין לבטל חשבונית שכבר הופקה, במטרה להזדכות על מע”מ ?
- ראשית נקבל אישור מנהל, אנחנו לא מבטלים חשבוניות או קבלות ללא אישור.
- נשלח ללקוח את טופס הבקשה לביטול עם פרוט החשבוניות ונקבל אותו חתום
- את טופס הבקשה החתום יש לתייק בברק
- כמו כן, יש לשלוח ללקוח בדואר רשום העתק של טופס הבקשה החתום והעתקים של החשבוניות המבוטלות
- את האישור של הדואר הרשום יש לתייק בברק בכרטיס הלקוח
מצ”ב הטופס
(נצפה סה"כ 16 פעמים. נצפה היום 1 פעמים)

