שימו לב,
להלן הנוהל להסרת איש קשר מהלקוח:
מקרה א’ – שבו הלקוח הוא הלקוח הראשי של איש קשר (זה המקרה השכיח)
- נכנסים לכרטיס של הלקוח ולוחצים על “אנשי קשר” ואז באיש הקשר שרוצים להסיר מהלקוח רואים זה אומר שהלקוח הוא הלקוח העיקרי של איש הקשר:

2. לוחצים על השם של איש הקשר ואז לוחצים על השלוש נקודות ועל ערוך בכדי שיפתח מסך העריכה של איש הקשר:
3. במסך העריכה:
א. בשדה “שם לקוחות” מוחקים את שם הלקוח
ב. בשדה “הערות” רושמים את המלל הבא: 1.7.22 רונן: ביטלתי את השיוך של איש הקשר ללקוח החברה לדוגמא 2 (כמון שמשנים את התאריך והשם בהתאם)
ג. לוחצים על שמור

4. חשוב מאוד ! במסך שמקבלים מסמנים את האופציה השניה No, ignore ולוחצים על “שלח”
זה יגרום לכך שהטיקטים ההסטוריים של איש הקשר ישארו עדיין משוייכים ללקוח

5. עכשיו כאשר חוזרים ללקוח רואים שהטיקטים ההסטוריים של איש הקשר עדיין מופיעים אצל הלקוח, אבל איש הקשר כבר לא מופיע אצל הלקוח:

מקרה ב’ – שבו הלקוח אינו הלקוח הראשי של איש קשר
- נכנסים לכרטיס של הלקוח ולוחצים על “אנשי קשר” ואז באיש הקשר שרוצים להסיר מהלקוח לא רואים . זה אומר שהלקוח הוא לא הלקוח העיקרי של איש הקשר:

2. מצביעים עם העכבר על איש הקשר, ואז בצד שמאל מופיעים שלוש נקודות (…). לוחצים על השלוש נקודות ואז על השורה “נתק שיוך”.
3. חשוב מאוד ! במסך שמקבלים מסמנים את האופציה הראשונה ולוחצים על “נתק שיוך”
זה יגרום לכך שהטיקטים ההסטוריים של איש הקשר ישארו עדיין משוייכים ללקוח

4. עכשיו כאשר חוזרים ללקוח רואים שהטיקטים ההסטוריים של איש הקשר עדיין מופיעים אצל הלקוח, אבל איש הקשר כבר לא מופיע אצל הלקוח:


